مصاحبه آرشیو خبر ها
واکنش ماروتا به عدم خرید بازیکن بزرگ در زمستان

واکنش ماروتا به عدم خرید بازیکن بزرگ در زمستان

مدیر نقل و انتقالات تیم یوونتوس به هواداران باشگاه ایتالیایی اطمینان داد که مشکلی در تمدید قرارداد پائولو دیبالا وجود ندارد و به زودی قرارداد او ثبت خواهد شد.

 

ماروتا در جدید ترین مصاحبه ی خود در ابتدا به دیبالا اشاره کرد و گفت:

 

ما در حال صحبت و مذاکره هستیم و بعید می دانیم مشکل خاصی در این میان رخ دهد. در هفته های آینده تمدید قرارداد دیبالا به صورت رسمی اعلام خواهد شد. او از بودن در اینجا خوشحال است و ما هم از در اختیار داشتن او خوشنود هستیم و شرایط خوبی برای ادامه ی همکاری فراهم است.

 

رویکاردو اورسلینی:

 

ما اعتقاد بسیار خاصی به بازیکنان ایتالیایی داریم و در کشور ما از این دست بازیکنان بسیار زیاد یافت می شود و اورسلینی یکی از این بازیکنان است.

 

نقل و انتقالات و خریدهای بیشتر:

 

ما هر کاری لازم بود را در تابستان انجام دادیم و از ترکیب تیم خود بسیار راضی هستیم.

 

او افزود:

 

ما به اهدافی که مشخص کرده بودیم تا اینجای فصل به دست آورده ایم. در سری آ ایتالیا که صدرنشین هستیم، به جمع 16 تیم برتر اروپا رسیده ایم و در مرحله ی بعدی جام حذفی هستیم.

 

پاردس یا لوئیز گوستاوو؟

 

ما تلاشی برای آنها نخواهیم کرد. از شرایط بازیکنان میانی خود راضی هستیم. در ماه های اخیر ما به 200 بازیکن لینک شده ایم ولی تنها 11 نفر می توانند در میدان حاضر شوند.

 

او در بخش آخر گفت:

 

ما ترکیب بسیار خوبی در اختیار داریم و پیدا کردن بازیکنی که برای ترکیب یووه مفید باشد بسیار سخت است. در ترکیب ما بازیکنان ارزشمندی هستند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: